nedeľa 20. mája 2012

The Lucky One        16. kapitola



Usúdil som pri pohľade na tričko. No neriešil som to a navliekol som sa do toho. Nakoniec to nebolo až také hrozné. Prišiel so do obývačky a zvalil sa na sedačku. Moje oči boli uprené na televízor, ale vôbec som nevedel, čo pozeráme a ani o čom to je. Moju myseľ zamestnávala Ona. Zrazu sa zjavila na schodoch. Ani sa na mňa nepozrela. Zvláštne sa zatvárila, keď zistila, že je tu aj ten chalan. To bude asi jej brat. Alebo žeby priateľ? A preto tak protestovala keď som sa jej dotýkal? Ale nie je primladý? Šibe mi. Donútil som hlas v mojej hlave, aby stíchol. Sadla si vedľa Zayna a milo sa naňho usmiala. Na mňa sa takto neusmeje asi poriadne dlho. On sa usmial tiež. Dvihol ruku a objal ju okolo pliec. Keď sa táto informácia dostala až do môjho mozgu a spracoval som ju, v tom momente som mal strašnú chuť sa postaviť  a vletieť medzi nich. Ovládal ma hnev. Nech ju nedrží. Nech sa jej nedotýka. Ona je moja. Čo to hovorím? Asi mi naozaj šibe. Nie je moja a nikdy asi ani nebude. Aj keď niekde v hĺbke srdca by som si to prial. Je krásna a múdra. Takú potrebujem. No, ona nie je tá pravá. Prečo sa moje vnútro takto správa? „Zaľúbil si sa.“ Hovorilo mi moje srdce. „Veď ju ani poriadne nepozná.“ Kričal rozum. „A čo tak láska na prvý pohľad?“ Nevzdávalo sa srdce. „Neexistuje“ Povedal jednoducho  rozum. „A čo ak áno?“- Srdce. „ Nie, nikdy neexistovala. To nie je možné.“ Nechápal rozum. „Dosť!“ Potichu som povedal. Musím sa prestať na ňu pozerať. Hlavu som otočil a znova sa zahladil na televízor, aj keď moje myšlienky boli pri nej a ja som bol úplne zmätený. Neviem, čo si mám o tom všetkom myslieť.

Z pohľadu Samanthy

Sedela som v Zaynovom objatí a všetci sme sledovali nejaký film, ktorý vybrala Emily. Bolo to nejaká komédia. Myslím, neviem to s určitosťou, pretože som sa na to nevedela sústrediť. Za prvé kvôli Zaynovej vôni a jeho ruke, ktorá ma jemne hladila a za druhé kvôli Louisovi. Je to debil. (prepáčte, za výraz) Ale, myslím si to vďaka výbuchom smiechu mojej sestry. Zakaždým, keď sa rozosmiala mnou trhlo. No, musela som sa pousmiať aj ja. Jej smiech je nákazlivý. Film skončil. „Bolo to super.“ Vyhlásila Emily. „Nič s toho nemáme, pretože niekto sa tu stále musel smiať.“ Povedal Niall a pri slove „niekto“ sa pohľadom zavŕtal hlboko do Emily. Nemusel to robiť, pretože nám všetkým bolo jasné, že svojou poznámkou narážal na ňu. „Aj tak ťa to nebavilo.“ Vykríkol pre zmenu Harry . „Bavilo ma to“ Protestoval Niall. „A aj tak s toho nič nemáš“ Pridala som sa do debaty aj ja. „Len kvôli tvojej sestre“ Povedal uznanlivo a štuchol Emily medzi rebrá. Znova sa rozosmiala. „Čo ideme robiť?“ Opýtal sa Zayn odrazu. „Spať!“ Zahlásila som. „Jesť!“ Povedal Niall. „Čo tak X-box?“ Pridal svoj názor Liam.  „No to určite“ Oponoval všetkým  Harry. „Ideme hrať fľašu“ Ukončil to. „Nehrám!“ Povedala som okamžite. „Veď ani nevieš o čom to je“ Napomenula ma Emily. „Práve preto“ Odpovedala som. Nie, neviem, čo to je a ako sa to hrá. Ale určite je to niečo nemravné, keďže chalanov zasvietili oči, keď to Harry vyslovil. A za druhé v domove sme hrali obrovské množstvo hier, ale táto medzi ne akosi nepatrila. Nie, som si istá, či chcem vedieť o čom to celé je. „Dobre, si ospravedlnená, môžeš sa pozerať. Ešte niekto nehrá?“ Zaujímal sa ďalej Harry. „Ja!“ Ozvalo sa takmer nečujne. Všetci sme otočili hlavy smerom k Louisovi. Sedel poskladaný na sedačke a jeho poloha sa nedala identifikovať. To ako má tú nohu? Prebehlo mi mysľou, keď som ho očami celého preskenovala. Pozeral na mňa tými zelenými očkami a kajúcnym pohľadom, zatiaľ čo môj bol odmeraný a plný chladu.  Skončila som s ním. Je to smiešne, pretože som s ním vlastne ani nezačala. Takmer ho nepoznám. V jeho blízkosti som maximálne ... tipnem si .... 5 hodín? Plus možno nejaká hodina hore, dole. Nevadí, nebudem sa ním už zaoberať.  „Ani ja!“ Prehovoril Liam. Sadla som si na opačnú stranu sedačky a pozerala sa na zem, kde sa do kruhu na usedali všetci zúčastnení. Teda, Emily, ako jediné dievča a potom Harry, Niall, Zayn a Tayler.  To je ďalšia vec, ktoré mi nejde do mojej hnedovlasej gebuľky.  Do včera ešte TY nemohol o nich ani počuť a pri každom ich spomenutí odchádzal z miestnosti a dnes už sa s nimi baví, rozpráva a dokonca sa chystá hrať nejakú fľašu. Trošku rýchla zmena názoru na niekoho koho rok neznášal. Emily ešte doniesla kopec alkoholu a jednu prázdnu fľašu a mne to začalo dochádzať. Fľaša je hra, o tom, kto sa najviac opije. Emily nevyhrá, v tomto nie je dobrá. Sadla si k nim, čím uzavrela kruh. Harry sa chopil prázdnej fľaše a mohlo sa začať. Chytil ju a roztočil. Padlo to na TY-a. Takže teraz by mal asi niečo do seba kopnúť nie? Nespravil to, Zayn sa ho spýtal: „Pravda alebo odvaha?“ TY si vybral pravdu. Dobre, už som sa stratila nadobro.  Absolútne túto hru nechápem. „Nemáš nás rád. Prečo?“ Spýtal sa Zayn. „Nemal som, no, ste iný ako vás prezentujú média. Vyzeráte ako fájn chalani“ Povedal uznanlivo TY. „To veru sme“ Pritakával Niall. Zayn schytil jednu fľašu a odpil si poriadny dúšok. Takže som nebola až tak vedľa. Pijú pri tom. No, nechápem na čo sú tie otázky. Keď tak či tak, pointou je opiť sa. „Môžete mi niekto vysvetliť pravidlá?“ Už som nevydržala ďalej nevedomosť a dožadovala som sa odpovedí. „Pravidlá nie sú“ – Harry. „Je to o tom, kto sa najviac opije“ – Zayn. „Nie, vieš ....“ – Niall. „Ide, o to, že ...“ Kričali jeden cez druhého.  „Tichoo ..“ Skríkla som ja. Všetci prestáli rozprávať a rozhadzovať rukami. „Ďakujem“ Povedala som už tichšie. „Môžete prosím jeden?“ Prosila som ich. „Ja ti to vysvetlím.“ Ponúkol sa Liam, ktorý sedel vedľa mňa a doteraz sa hral na mobile. „Dobre, počúvam“ Povedala som a usmiala sa na neho.  Ostatný sa zatiaľ znova vrátili k tej zvláštnej hre, no ja som im už nevenovala pozornosť, tá teraz patrila Liamovi. „Je to o tom, že jeden točí fľašu,“ začal ... „Uhm,..“ Prikyvovala som. „Ten na koho to padne má možnosť výberu, buď pravda alebo odvaha. Keď si vyberie pravdu ako TY tak dostane nejakú otázku, na ktorú musí odpovedať, keď  odpovie pije ten, čo sa pýtal. Keď odpovedať odmietne pije on. A pri odvahe je to to isté, len musíš urobiť niečo, čo ti prikážu. Nespravíš to – piješ.“  Dohovoril. „Ahá, to by som mohla zvládnuť.“ Uznala som. „Nikto nepochybuje“ Povedal on.  Postavila som sa a vtlačila sa do kruhu medzi Emily a Zayna. „Už hrám“ Vyhlásila som. „Nech sa páči, môžeš točiť“ Povedal Harry a podával mi fľašu. Neviem, ako dlho sme sa s Liamom rozprávali, no zrejme dosť dlho na to, aby sa stihli poriadne opiť. Poobzerala som sa do kruhu. Oči sa im leskli a z úst im ťahal zápach alkoholu. Tí sa teda dokážu zriadiť. Fľašu som odmietla so slovami : „Nie, teraz si na rade ty“ . Nenamietal, fľašu si zobral späť a zatočil ňou. Samozrejme padla na mňa. Zbadala som jeho .... um, nadržaný? výraz v tvári a začala som sa báť. „Pravda alebo odvaha“ Vyjachtal. „Odvaha“ Povedala som rozhodne. Jeho úsmev sa mu roztiahol po celej tvári. Tak, teraz sa už naozaj bojím. Dúfam, že bude brať ohľad na to, že som v tomto nová a nedá mi nejakú blbosť. Liam vravel, že vie byť zákerný. „Vyzleč si šaty!“ Povedal. Čo? To nespravím!!!! Nie, nie, nie ..... Pozrela som naňho pohľadom: Musím? Prikývol.  V jeho očiach sa odrážal trblietavý lesk a behali mu tam iskričky. Nakoniec som sa rozhodla. No, čo aj tak si zajtra nebudú pamätať. Postavila som sa. Šaty som si rozopla a stiahla si ich dole. Ostala som len v gatkách a podprsenke. „Bože, ty si ale žena!“ Vyhlásil Harry. Ústa mal pootvorené a jeho pohľad sa zastavil na mojich prsiach. Tie priťahovali všetky pohľady a dokonca aj TY-ove. Zasmiala som sa na Harryho poznámke a sadla som si naspäť na svoje miesto. On zatiaľ do seba vylial ďalšiu fľašku a odhodil ju bokom. Poobzerala som sa okolo seba. Bol tu strašný bordel. Všade boli prázdne fľaše. Stolík bo posunutý niekde na úplne inom mieste. Kožušinky na sedačke boli porozťahované po celej obývačke. Liam sedel na sedačke, pozeral na televízor a snažil sa držať oči otvorené. Pri každom hlasnejšom slove ním trhlo. A Louis bol poskladaný v kresle a spal. Je zlatý. Prebehlo mi mysľou. Na to som sa zarazila. Nie, takto o ňom hovoriť nesmiem. 


*No čo? Budete dnes fandiť našim? ja určite!! A dúfam, že to vyhrajú. Určite by si to zaslúžili. :D

1 komentár:

  1. Ááá:D Ta se mi líbí:D:) Na pokračování jsem zvědavá:D:)
    A no.. nakonec to nevyšlo:/:) Ale tak stříbro a bronz.. to jsou skvělé výsledky!:) Myslím, že příští rok to bude velice zajímavé:P:)

    OdpovedaťOdstrániť