streda 18. júla 2012

The Lucky One       Epilóg


O takmer 20 rokov neskôr

„Nie, nie vážne nejdem. Choďte sami.“ Prehovárala som Louisa. Stála som v kuchyni a varila večeru. Louis však trval na tom, že pôjdeme na prechádzku a potom si niečo objednáme. Nesúhlasila som s ním a robila si po svojom. Zobral aj našu malú dcérku Esther. Dovarila som večeru a sadla si v obývačke na koženú sedačku, o ktorú sme sa s Louisom tak dlho hádali. Bože, je to už tak dávno. Tak dávno, čo som bola mladé dievča a nevedela som, čo od života čakám. Čo chcem. Dnes to viem presne. Ten blázon si ma vtedy pred takmer dvadsiatimi rokmi na Kube naozaj vzal. Požiadal ma o ruku, daroval mi krásny prsteň, ktorý kúpil od nejakého miestneho obchodníka. Bol to úplne obyčajný prsteň, no o to viac sa mi páčil. Nosím ho stále a neskladám ho z prsta. Naša svadba bola úžasná. Toľko razy som snívala o perfektnej svadbe v bielych šatách, veľkej výzdobe a preplnenej sále. Moja ozajstná svadba sa vôbec nezhodovala s mojimi predstavami a aj tak bola úžasná. Brali sme sa na pláži, svedkami nám bol domorodý ľud, ktorý už pravdepodobne nikdy nestretneme. A aj preto sme si svoje „áno“ povedali hneď dvakrát. Keď sme sa po dvoch týždňoch vrátili s Kuby, v pomyslení, že sme ozajstný manželia a začali sme si vybavovať spoločné bývanie, zistili sme, že manželia nie sme a nikdy sme neboli. Trochu ma to sklamalo, ale tešila som sa, že môj veľký deň prežijem znova. Nikdy som ani len nesnívala, že stretnem tak skvelého muža ako Louis a už vôbec nie, že sa za neho vydám hneď dvakrát. A tak sme sa zobrali aj v Londýnskej kaplnke, ktorá bola preplnená ľuďmi, presne tak ako som čakala. Mala som na sebe krásne biele šaty bez ramienok, cez prsia posiate kamienkami. Dostala som obrovské množstvo kvetov a samozrejme ďalší prsteň, tento raz s diamantom. Mám ho odložený a spája sa s neuveriteľne veľa spomienkami na mladosť, svadbu, Louisa ale aj ostatných chalanov so skupiny. Och, a áno Louis už veľmi dlho nepatrí do skupiny. Odišiel, nie kvôli tomu, že sa oženil a ja som čakala nášho prvého syna ale cítil to tak, že lepšie mu bude doma s rodinou. Chalani asi rok pôsobili ako skupina len štyria. No, nakoniec to vzdali a skupina sa rozpadla. Zayn sa odsťahoval s Londýna do svojej krajiny. Harry je dodnes sám a obháňa ženy. Toto sa v ňom nikdy nezaprie. Chodí nás veľmi často navštevovať s Louisom ostali nerozluční kamaráti aj po toľkom čase. A Liam s Niallom sa oženili. Liam si vzal Danielle. Závidim im ich vzťah, áno viem, ja mám tiež nádherný, ale oni sú spolu už tak dlho. A Niall si vzal moju neposlušnú sestru Emily. Je z nej veľká, dospelá žena. Ostali bývať v dome po našich rodičoch. Beth a Toma. Tí, sa presťahovali do menšieho domčeka na vidieku. Vraj ten dom, je už na nich veľký. Nikto proti tomu nič nemal a tak tam teraz žije Em s Niallom a ich troma deťmi. Ja s Louisom sme si kúpili svoj vlastný dom, v ktorom spoločne nažívame a vychovávame naše deti. Nate má dnes už 17 rokov a nebýva s nami. Pretože sa rozhodol študovať a tak žije na internáte a domov chodí zriedka. No a naše malé zlatko, Esther, má 5 rokov a je to Louisove obľúbené dieťa. Dal by jej všetko, strašne ju rozmaznáva. Môj život sa neuveriteľne zmenil. Mala som neskutočné šťastie, že si ma Beth všimla a zobrala ma k sebe. Nechcem si ani len predstaviť, čo by teraz so mnou bolo. Takto mi to vyhovuje, som tá šťastná....


* Tak, konečne. Konečne som sa k tomu dokopala. Chcem len povedať, že toto už ani nie je časť, je to len taký dodatok, aby ste mali predstavu, čo sa s nimi stalo, ako skončili, kto, kde s kým. Prosím neporovnávajte to s časťami. Pretože týchto pár slov sa predošlým časťam nemôže rovnať. A ešte by som vám chcela poďakovať, že ste to čítali a dodávali mi odvahu. Keď som si toto začala vymýšľať, nechcela som to nikam dávať, hambila som sa za svoje myšlienky a nápady. No, potom ma pár ľudí prehovorilo a ja som si vytvorila blog s tým, že vám sem bude dávať moje pocity. Nečakala som, že sa to tak chytí a vy sa sem budete vraciať, aby ste tu našli noú a novú časť. Preto veľmi pekne ĎAKUJEM :) 




* Už som začala aj s novým príbehom, ktorý neviem či som už spomínala ale bude s Harrym. A s ním bude práve preto, že Harry mi prišiel ako najvhodnejší, najviac zapadne do deja, ktorý som si vymyslela a najviac sa hodí k dotyčnej dáme, to pochopíte, keď sem pridám prvú časť. Možno budete sklamané a nebude chápať prečo som to napísala tak ako to je, ale no veď posúdite samé ....


3 komentáre:

  1. Má to úžasný konec:)%) Bude se mi po Sam trochu stýskat:P Ale přežiju to:D Už se těším na nový příběh:) A měla bych poděkovat těm lidem, co tě přemluvili:P Denně tvůj blog navštěvuju i několikrát, jestli už není něco novýho:D:) A věřím, že další příběh bude aspoň tak dobrý, jako je tenhle:) Né.. Já to vím:) Díky, že tak skvěle píšeš:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné :) a už sa teším na nový príbeh xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný koniec! proste je to woaaaaaaaah ! Dokonale píšeš :)) a teším sa na nový príbeh :)xx


    Kajuš..:)

    OdpovedaťOdstrániť